Цинічне гуляння з нагоди дня народження Олександра Заліска обговорює вся країна. Поки свідоме суспільство запалювало свічки в пам'ять про жертв голодоморів, так звані інфлюенсери веселились і "пилили" сторіси з заходу, який іменували "найграндіознішою вечіркою року".
До теми Роботу Будинку вчених призупинили, Заліско мав розмову з поліцією: подробиці "голодної туси"
Після "голодної туси" 27 листопада блогери-мільйонники ще довго відмиватимуть свою репутацію. Річ у тому, що відомі українські компанії вже реагують на гостре обурення громадян й одне за одним припиняють співпрацю з "інфлюенсерами".
Які компанії розірвали контракти з блогерами-мільйонниками
- Мережа гіпермаркетів METRO
"Ми в "METRO Україна" щиро розділяємо біль українського народу та з великою повагою ставимося до пам'яті жертв Голодомору. Саме тому, компанія "METRO Україна" вважає неприйнятним для себе продовжувати співпрацю з блогерами Олександром Заліском, Олександрою Пустовіт, Наталією Литвин, Олександром Куровським, Дариною Запісочною, Тетяною Самбурською та ведучим Володимиром Остапчуком", – інформує компанія.
Реакція METRO на "голодну тусу" блогерів у роковини Голодомору
- Служба доставки "Нова пошта"
"Нова пошта" не підтримує висміювання пам'ятних подій та їх знецінювання в будь-якому вигляді. Безумовно, ми будемо враховувати нещодавній інцидент у нашому виборі лідерів думок для подальшої співпраці. Наразі в нас немає з ними діючих контрактів і домовленостей та, з огляду на інцидент, – не буде", – передає служба доставки.
Реакція "Нової пошти" на "голодну тусу" блогерів у роковини Голодомору
Читайте також "Без позиції – ти ніхто": що кажуть про "голодну тусу" блогери "Доберманко", Сливка та інші
- Телекомунікаційна компанія "Київстар"
"Наразі ми не плануємо співпрацювати з інфлюенсерами, які згадані в ЗМІ як учасники цього заходу", – повідомляє "Київстар".
Реакція "Київстару" на "голодну тусу" блогерів у роковини Голодомору
- Бренд LOVARE
"Ми не підтримуємо подібні наміри й нам дуже прикро через ситуацію, що сталась. Ми поважаємо історію і не співпрацюємо з блогерами, які не поділяють наші цінності. Проявлення нашого бренду були до цього інциденту, наразі ми припинили співпрацю", – йдеться в повідомленні.
Реакція LOVARE на "голодну тусу" блогерів у роковини Голодомору
Не пропустіть "Всі стали дуже правильними": Заліско та блогери іронічно виправдались за "танці на кістках"
- Бренд чоловічого одягу Andreas Moskin
"Офіційно! Andreas Moskin припиняє співпрацю з усіма "елітними" блогерами, які у цей день були на цій вечірці. Шановні лідери думок, думайте, що робите. Зазвичай у вас роль "праведних", але вчора ви показали істинне обличчя", – різко відреагували представники бренду.
Реакція Andreas Moskin на "голодну тусу" блогерів у роковини Голодомору
- Бренд Pepsi
"Хочемо запевнити, що ми відповідально ставимося до вибору своїх партнерів. Офіційне партнерство з Олександром Заліско було завершено в жовтні 2021 року", – йдеться в повідомленні бренду Pepsi.
Реакція Pepsi на "голодну тусу" блогерів у роковини Голодомору
- Мережа магазинів JYSK
"Компанія JYSK дійсно мала досвід співпраці з вищезазначеними публічними особами. Та після оприлюднення заходу в недоречний час та зневажливих коментарів його учасників, відмовилися від партнерства з ними", – інформують в JYSK.
Реакція JYSK на "голодну тусу" блогерів у роковини Голодомору
- Інтернет-магазин Rozetka
"Ми переглянемо нашу співпрацю з усіма блогерами, які брали участь у заході", – обіцяють у Rozetka.
- Мережа магазинів "Фокстрот"
"Як до цієї витівки, так і тим більше після, мова не йде про жодну інтеграцію бренду та співпрацю з нею як з блогеркою", – передають представники "Фокстроту".
Блогери втратили контракти після тусівки в роковини Голодомору: дивіться відео