Тіна Кароль активно висвітлює колаборації з брендами на особистій сторінці в інстаграмі. Багато підписників почали зазначати, що на її акаунті занадто багато реклами. Тепер виконавиця пояснила, чому так.
Читайте також Тіна Кароль пояснила, чому артисти з інших країн гастролюють в Росії
Тіна Кароль про колаборації з брендами
Артистка зазначила, після початку локдауну малий бізнес в Україні та світі почав занепадати. Тоді вона вирішила об'єднуватися з брендами та допомогти втриматися на ринку.
Я даю бренду ім'я, а він для цього ім'я створює колекцію. Звісно, що це відбувається у співпраці зі мною. Ми разом фантазуємо,
– поділилася співачка.
Кароль додала, що частину прибутку відправляють на благодійність. Таким чином за час пандемії коронавірусу Тіні вдалося підтримати багатьох виробників.
І всі ці виробники – українці. Українські малі компанії,
– наголосила зірка.
Інтерв'ю Тіни Кароль: дивіться відео онлайн