Про це йдеться на офіційному сайті НТКУ.
Креативна концепція Євробачення-2017 включає в себе створення ідеї (теми), слогану та логотипу. Усе це в подальшому має стати загальновідомим знаком Євробачення-2017, відповідати цінностям загального бренду пісенного конкурсу, асоціюватися з Україною та формувати її позитивний імідж. Також важливо, щоб у щорічному логотипі конкурсу гармонійно поєдналися загальний офіційний логотип конкурсу та тематичні фірмові елементи – сублоготип і салоган,
– зазначається у повідомленні.
Конкурс буде проводитися серед професійних креативних агенцій та дизайн-бюро:
- Havas Worldwide Ukraine
- BBDO Ukraine
- Republique
- J&I
- TWIGA Idea
- ARRIBA
- ADVENTA Lowe
- THINKMcCANN
- Green Penguin Media
Розпочався він 20 жовтня, а проекти концепцій слід буде подати на розгляд на початку листопада.
Переможця обиратиме Наглядова рада Євробачення-2017 разом із НТКУ.
Під час визначення кращої пропозиції робіт враховуватимуться креативна концепція Євробачення-2017, комерційна пропозиція агенції та загальне портфоліо компанії.
Читайте також: Витрати на Євробачення серйозно зменшили
Нагадаємо, 15 травня у фіналі пісенного конкурсу Євробачення перемогла українська співачка Джамала з піснею "1944". Згодом містом-господарем обрали Київ.
До слова, вже відомі імена перших учасників, які хочуть представити Україну на Євробаченні-2017.