Про це йдеться на офіційному сайті НТКУ.

Креативна концепція Євробачення-2017 включає в себе створення ідеї (теми), слогану та логотипу. Усе це в подальшому має стати загальновідомим знаком Євробачення-2017, відповідати цінностям загального бренду пісенного конкурсу, асоціюватися з Україною та формувати її позитивний імідж. Також важливо, щоб у щорічному логотипі конкурсу гармонійно поєдналися загальний офіційний логотип конкурсу та тематичні фірмові елементи – сублоготип і салоган,
– зазначається у повідомленні.

Конкурс буде проводитися серед професійних креативних агенцій та дизайн-бюро:

  1. Havas Worldwide Ukraine
  2. BBDO Ukraine
  3. Republique
  4. J&I
  5. TWIGA Idea
  6. ARRIBA
  7. ADVENTA Lowe
  8. THINKMcCANN
  9. Green Penguin Media

Розпочався він 20 жовтня, а проекти концепцій слід буде подати на розгляд на початку листопада.

Переможця обиратиме Наглядова рада Євробачення-2017 разом із НТКУ.

Під час визначення кращої пропозиції робіт враховуватимуться креативна концепція Євробачення-2017, комерційна пропозиція агенції та загальне портфоліо компанії.

Читайте також: Витрати на Євробачення серйозно зменшили

Нагадаємо, 15 травня у фіналі пісенного конкурсу Євробачення перемогла українська співачка Джамала з піснею "1944". Згодом містом-господарем обрали Київ.

До слова, вже відомі імена перших учасників, які хочуть представити Україну на Євробаченні-2017.