Платформа "Ковчег України" припиняє співпрацю з диригенткою Линів через російську оперу
Джерело:
офіційний сайт платформиКультурна платформа "Ковчег України" більше не планує співпрацювати з відомою диригенткою і директоркою Муніципального театру в Болоньї Оксаною Линів через її неоднозначну позицію щодо росіян. За кілька днів жінка гратиме на одній сцені з російськими музикантами.
Як відомо, Муніципальний театр в Болоньї, що в Італії, 7 – 9 квітня готує прем'єру опери Петра Чайковського "Іоланта" російською мовою за участі російських виконавців та музикантів. Проте Линів як директорка закладу вирішила не відмовляти у прийомі російських виконавців та музикантів.
Читайте також Усе через Топалова: Регіна Тодоренко вперше пояснила, чому мовчить про війну в рідній Україні
Українські солісти та композитори уже відмовились від такої ганебної співпраці. Втім, сама пані Линів офіційно заявила, що готова співпрацювати з росіянами, а для цього російським артистам достатньо лише написати заяву про засудження війни,
– йдеться у заяві представників "Ковчегу Україна".
Вони також додали, що вважають особливим цинізмом, коли Оксана висловлює співчуття диригенту Львівської опери через загибель його батьків в Ірпені через росіян, і водночас продовжує підписувати контракти з тими, хто причетний до їхнього вбивства.
"За те, що відбувається нині в Україні, російська культура і російські культурні діячі несуть відповідальність поряд із російською зброєю. Бо саме культура і її носії поставляють в російські мізки уявлення про те, що таке "добре" і що таке "погано", – додали на платформі.
У заяві зокрема нагадали, що українська сторона робить все можливе, аби світ бойкотував усе "російське". До тих, хто підтримав Україну та припинив співпрацю з росіянами, долучились:
- Мюнхенська філармонія;
- Карнеґі-гол;
- Каннський фестиваль;
- премія Еммі тощо.
Що казала Линів про скандал
Сама ж Оксана Линів раніше коментувала, що не відмовляється від прем'єри Чайковського, оскільки композитор по батьківській лінії походив з українського роду Чайок. І його твори та опери іншого композитора Стравінського "навмисно стоять" у її наступних концертах в Італії. Сама ж вона заявила, що ніколи не була та не буде виступати у Росії, і не буде виступати за пультом російського оркестру. А в оперних постановках вона лише "комунікує з режисерами, пропонує додати символічний акцент щодо України в сценічну концепцію чи їхню постановку".