На благодійному заході у Львові зібралися українські блогери та інфлюенсери. Як пишуть вони самі у соцмережах, кількість відомих гостей становила від 120 до 150, пише 24 Канал.
До слова Нереальне життя, – Оля Полякова розкритикувала українських блогерів через брехню в інстаграмі
Що відомо про блогерський благодійний захід
Ведучим заходу "Велика Місія Інфлюєнсерів" був Тімур Мірошниченко. На заході також виступали українські співачки – Jerry Heil, Alyona Alyona, PROBASS ∆ HARDI та інші.
Спершу на афішах заходу стверджували, що метою збору є 3 мільйони гривень, але вже на самому заході ця сума зменшилась до 2 мільйонів.
Блогери могли задонатити на банку, а також взяти участь у благодійному аукціоні. Він тривав увесь вечір та переривався на паузи, де й виступали зірки. Серед лотів були гільзи від військових, картини Соні Морозюк та інші.
Благодійний захід з блогерами: відео (зі сторіз Юлії Верби)
Скільки вдалося зібрати
За підсумками заходу, Дмитро Варварук повідомив, що з блогерами вдалося зібрати 1 600 100 гривень для підрозділу Даніеля Салема на дрони та приціл. Найбільше за один лот заплатила Юлія Верба – 4 тисячі доларів (152 тисячі гривень). Найбільший донат за вечір зробила Яна Варварук – 4600 доларів (174 тисячі) – вона придбала 3 лоти.
Блогери на заході / Фото з інстаграму
Що кажуть у мережі
Благодійний захід, організований блогерами, викликав чимало обговорень у мережі. З-поміж коментарів є чимало таких, що хвалять інфлюенсерів за такий спосіб збору коштів. Адже до нього не залучали підписників – "скидалися" на банку лише медійні особи.
- "Дуже круте дійство, ще й з такою доброю місією! Залишок дозбираємо!" – поділилась Alyona Alyona;
- "Бачила у багатьох блогерів що вони були присутні і захід всім дуже сподобався";
- "Ви великі молодці";
- "Я гадаю, що це краще, ніж нічого".
Водночас багато хто розкритикував частину блогерів, які нібито прийшли на захід лише "поїсти та попіаритися". Також під сумнів ставлять зібрану суму – користувачам здається, що інфлюенсери могли б краще докластися до події. Ставлять у приклад і Мішу Лебігу, який зібрав близько 20 мільйонів гривень.
- "Ви великі молодці з Яною. Таке враження, що інші блогери просто прийшли поїсти й попіаритися";
- "Дійсно було б гарно викласти список хто задонатив, і неважливо скільки. Кожний внесок важливий. Але народ повинен знати хто дійсно інфлюенсер, а хто чисто побухати на такі заходи приходить";
- "Тримала в руках перший лот, думала будуть рвати й метати, але на жаль, як сказала Яна, хтось прийшов просто поїсти та познімати контент";
- "Цей незручний момент, коли ти з мінімальною зарплатою донатиш більше ніж блогери зі статками в тисячі гривень".
Як на це реагують
Про хейт у мережі висловилась Юлія Верба, яка купила один лот за найбільшу суму.
Ті люди, які пробують на мені хайпувати, абсолютно нецікаві. Колись був зовсім інший рівень людей, з якими ми сварились. Зараз такого нема. Я переросла той період,
– заявила блогерка.
Діма Варварук спростував думки про те, що захід міг коштувати дорожче, ніж сума коштів, яку вдалося зібрати.
Варварук про витрати на захід / Фото з інстаграм-сторіз
З приводу кількості коштів, яка здалась підписникам невеликою, відповів itsvitalik, який теж брав участь у заході. Він порадив не рахувати гроші інших, але зробив зауваження тим, хто взагалі не донатив.