46-річна зірка фільму "Дюплекс" і "Янголи Чарлі" вирішила розпочати бізнес, тому разом з Bauer Media Group видаватиме lifestyle-видання. У ньому йтиметься про різні захоплення Беррімор, її кулінарні секрети, інформацію про подорожі та де вона одягається.
До слова "Відтепер і назавжди — Marie Claire українською": редактори провели ребрендинг жіночого глянцю
Дрю Беррімор випустить журнал
Зокрема, у ньому читачі знайдуть колонку зірки "Дорога Дрю", де вона даватиме особисті рекомендації щодо закупів, рецептів та огляду продуктів. Вперше журнал Drew фанати зможуть побачити у крамницях Walmart 14 червня за ціною 9,99 долара, а через тиждень буде доступний у газетних кіосках повсюди у США.
Варто додати, що над ідеєю видання Беррімор працювала близько двох років, а ідеєю створити його стала рекламна кампанія в журналі для свого бренду Flower Beauty кілька років тому. Зазначимо, що акторка реалізувала себе не лише в кіно, а й стала ведучою програми "Шоу Дрю Беррімор", яке дебютовало у вересні минулого року на каналі CBS.