Це спеціалізований "хмарний" сервіс, який дозволяє створювати і завантажувати музику в Інтернет. Доступ до аудіофайлів можна отримати з будь-якого комп'ютера. Достатньо створити безкоштовний акаунт.
Також у користувачів є можливість коментувати, обговорювати аудіозаписи і "фоловити" виконавців. За цим же принципом працює YouTube та цифровий "склад" фотографій Flickr.
Берлінська група The Mighty Oaks сповна оцінила перевагу цього музичного сервісу.
“Це допомогло нам швидко розкрутитися, донести музику до тих людей, яких ніколи не вдалось би побачити. Зараз у нас 15 тисяч “фоловерів” з усього світу”, - каже лідер гурту The Mighty Oaks Ян Хупер.
Ідея створити "хмарний" сервіс для аудіофайлів з'явилась у шведів Александра Люнга та Еріка Вальфорсса у 2007 році.
“Ми подумали над тим, що ж дійсно необхідно музикантам. Крім того, нам потрібна була програма, яка б дозволяла записувати музику онлайн і миттєво її пересилати. На той час жоден сервіс не пропонував цього”, - розповідає співзасновник сервісу SoundCloud Александр Люнг.
Все почалось з двох ноутбуків за столиком у кафе. Зараз компанія нараховує 60 працівників. Сервіс дуже швидко став популярним у музичних колах - сьогодні ним користується понад 6 млн. людей.
Проект постійно вдосконалюється, з'являються нові додатки. А нещодавно завершили розробку мобільної версії сервісу.
“SoundCloud створили на відкритій платформі під назвою API. Вона дуже зручна в плані розробки та інтеграції в сервіс нового програмного забезпечення”, - каже менеджер з питань комунікацій, сервіс SoundCloud Адам Томас.
Як кажуть розробники, у SoundCloud вже інвестовано $12,5 млн. Сервісом користуються цілі лейбли і відомі виконавці. За допомогою SoundCloud свою музику популяризують Moby, 50 Cent, Кайлі Міноуг, Smashing Pumpkins.