Опитування Deezer показало, що після тридцяти люди перестають шукати і слухати нову музику.

Читайте також: Що змусить вас краще працювати – велика винагорода чи моментальний бонус

24 роки – вік, коли люди найбільше відкриті до нової музики. 75% 24-річних респондентів слухають більше десяти незнайомих композицій в тиждень, 64% дізнаються як мінімум п'ять артистів на місяць.

Чому з віком більшість слухачів закриваються від нової музики? 19% стверджують, що губляться серед різноманіття жанрів (автори опитування назвали цей стан "музичним ступором"), 16% зайняті роботою, 11% – дітьми.


В 33 роки більшість людей перестають слухати музику

Близько половини опитаних хотіли б слухати більше невідомих треків, 47% втратили інтерес до нового в музиці.

У 2015 році аналогічне опитування Spotify в США показав, що музичні смаки повністю формуються до 30 років. У 33 роки більшість перестає слухати нову музику.

Більше новин, що стосуються лікування, медицини, харчування, здорового способу життя та багато іншого – читайте у розділі Здоров'я.