Опитування Deezer показало, що після тридцяти люди перестають шукати і слухати нову музику.
Читайте також: Що змусить вас краще працювати – велика винагорода чи моментальний бонус
24 роки – вік, коли люди найбільше відкриті до нової музики. 75% 24-річних респондентів слухають більше десяти незнайомих композицій в тиждень, 64% дізнаються як мінімум п'ять артистів на місяць.
Чому з віком більшість слухачів закриваються від нової музики? 19% стверджують, що губляться серед різноманіття жанрів (автори опитування назвали цей стан "музичним ступором"), 16% зайняті роботою, 11% – дітьми.
В 33 роки більшість людей перестають слухати музику
Близько половини опитаних хотіли б слухати більше невідомих треків, 47% втратили інтерес до нового в музиці.
У 2015 році аналогічне опитування Spotify в США показав, що музичні смаки повністю формуються до 30 років. У 33 роки більшість перестає слухати нову музику.
Більше новин, що стосуються лікування, медицини, харчування, здорового способу життя та багато іншого – читайте у розділі Здоров'я.