У 95му році українцям було не надто радісно – гіперінфляція змушує Нацбанк надрукувати купюру номіналом 1 мільйон карбованців, а концерти бувають тільки безкоштовні, бо купувати квитки ніхто не хоче – і саме тоді на екранах з'являється перший національний хіт-парад "Територія А", хоча в ті роки слова хіт-парад ми ще не вживали, як і зірка, формат, кліпмейкер чи продюсер.

17 вересня – перший ефір, а за 5 років їх назбирається майже дві тисячі. Ведуча Анджеліка Рудницька стає іконою стилю: її зачіски й фасони суконь намагаються копіювати всі жінки.

Саме в цій програмі ми вперше бачили кліпи молодого Пономарьова, Скрябіна, ВВ, ГрінГрей тощо.

Проголосувати за новий кліп можна було за телефоном, який був постійно перевантажений, або надіславши лист. З часом їх стало стільки, що знесилені листоноші відмовлялися тричі на день носити мішки й відкрили їм окрему скриньку.

Завдяки програмі українці, окрім традиційної естради, дізнавалися про хіп-хоп, реп і регі.

"Територія А" ніколи не висувала обмежень щодо мови пісень. Але існувало правило, що насамперед ідуть україномовні треки. І, як зізнавалися продюсери, це була їхня спроба м'якої українізації суспільства. Ці хіти Фантома- 2 й Аква-віти слухали як на на Заході, так і на Сході країни.

Ця програма була найрейтинговішою на тодішньому телебаченні. Фан-клуби створювали не лише у великих містах, а й у маленьких селах. Коли канал забрав один із трьох ефірів, фанклуб зібрав 100 тисяч підписів з адресами й домашніми телефонами, які фани акуратно підшили в папки й передали Анджеліці Рудницькій. У ті роки така кількість підписів дозволяла балотуватись у президенти України.

Останній ефір відбувся якраз у 5 річницю проекту - 17 вересня 2000-го року.