“Первісна музика, давня. Тобто, тібетські чаші існували ще пару тисяч років тому, коли винайшли бронзу, тоді вони мабуть і з’явилися, до того ще вони були кам’яні, наприклад. Тобто, це стародавня музика, в ній нема ритму, в ній нема якихось мелодій, це просто потік звуку”, - розповідає автор проекту Creation SIX Тимофій.
Чотири тібетські "співочі чаші" та дерев’яні калатала, а ще ноутбук, мікрофон та навушники стали в нагоді для створення сучасного ритуального звучання. Серед слухачів - винятково молодь. Такого стилю музику раніше грали для вузького кола поціновувачів і це ледь не перший її вихід з андеграунду.
“Ти заплющуєш очі - і оці образи в тебе в голові, і у тебе з’являється якийсь такий поштовх, просто надихає творити”, - каже Роман.
“На тебе находять усілякі почуття, різні думки, про які ти можеш і не думати у повсякденному житті. Може саме через ці почуття мені подобається ця музика. Під цю музику хочеться писати музику, малювати,читати, думати, кохати”, - сказала Леся.
“Вона для того, щоб відпочивати розумом”, - зазначив Володимир.
Важлива не послідовність звуків, а безпосередньо їхнє звучання. Тому ембієнт ідеально підходить для медитації, кажуть музиканти.
Поляк Хайден Беррі, який теж взяв участь у проекті, свій реліз "Дорога до Басьо" присвятив відомому японському поету-мандрівнику.