Об'єм таких. банок – 16 унцій (близько 470 мілілітрів). Усього компанія випустила мільярд колекційних банок. Повідомляється, що рекламна кампанія вже стартувала в США і Китаї, а невдовзі з'явиться і в Європі.

До речі, у рамках кампанії Live for Now Pepsi також об'єдналася з Sony Music і будинком-фондом музиканта Estate of Michael Jackson: компанії разом випустять збірник фанатських реміксів на пісні з альбому "Bad".

Як відомо, Майкл Джексон кілька разів ставав рекламним обличчям напоїв Pepsi, а такі його пісні, як "Billie Jean" і "Bad", використовувалися в якості саундтреків до роликів компанії. А у 1988 році компанія стала спонсором туру, що був організований у підтримку альбому "Bad", який став найкасовішим туром в історії.

pepsi_michael_jackson_02