У мережі з'явилися постери та рекламні ролики торгової марки Jersey Fresh Milk, яка базується в Китаї та займається виробництвом молочної продукції. Обличчям кампейну став онук королеви Єлизвавети ІІ 42-річний Пітер Філліпс, ім'я якого 15 у списку на престолонаступництво.

Читайте також: Королева Єлизавета ІІ вперше здійснила публічний вихід зі скандальним принцом Ендрю

Свого сина принцеса Анна намагалася вберегти від надмірної публічності та забезпечити йому спокійне життя, лишивши будь-яких офіційних титулів. Проте, як повідомляє The Sun, Пітер Філліпс все ж прагне публічності та впізнаваності.

Саме тому чоловік підкреслив свою причетність до монаршої родини у рекламі молока, у якій він постав в англійському публічному маєтку Лонгліт. Постери зі склянкою молока в палацовому інтер'єрі викликали справжній ажіотаж в мережі.


Пітер Філліпс у рекламі молока / The Sun

За ідеєю рекламної кампанії Пітер Філліпс вживає молоко Jersey Fresh Milk з дитинства. Як стверджують інсайдери, за ці зйомки він отримав десятки тисяч доларів. Британські ЗМІ запевнили, що використання королівських повноважень для продажу молочної продукції є виявом неповаги до монаршої родини.

Коли ми були дітьми, ми зазвичай проводили багато часу на молочній фермі. У Віндзорі у нас було ціле стадо джерсейських корів, ми виросли на їхньому молоці. Воно завжди було дуже смачним і більш вершковим, ніж інші види молока,
– запевнив покупців онук Її Величності в рекламному ролику.