Про це повідомляють на Business Insider .
Музичний стрімінговий сервіс провів опитування серед 1000 британців, де дізнався про їхні музичні вподобання. Близько 60% зазначили, що часто слухають одну і ту ж музику, а 25% – скоріше за все не будуть слухати іншу музику, яка виходить за межі їх улюблених жанрів. Причиною цьому є зайнятість на роботі, догляд за дітьми і збентеження від великого вибору.
Читайте також: За останні 30 років поп-музика стала сумнішою: дослідження
"З такою великою кількістю чудової музики, легко відчути себе приголомшеним. Це часто призводить до того, що ми застрягли в "музичному паралічі" на той час, коли нам виповнюється тридцять", – підкреслив Адам Рід, музичний редактор Deezer.
В той час експерти визначили вік, у якому люди найбільш відкриті до сприйняття нової музики – це 24 роки. З опитаних 75% цієї вікової групи заявили, що слухають близько 10 або й більше нових пісень в тиждень, а 64% заявили, що шукають п'ять нових виконавців на місяць. Після цього зацікавлення до музичних новинок повільно спадає.