На першому місці у столичному рейтингу – радіо "Шансон" (із показником 0,99%), воно добряче відірвалося від усіх інших своїх конкурентів, зокрема, у "Русского радио" показник 0,75%, у "Хiт ФМ" – 0,69%. За охопленням аудиторії радіо "Шансон" зову перше – 33,06%.
На перший погляд, перша позиція "Шансона" у київському рейтингу може когось здивувати, однак дана станція і раніше входила до топ-3/топ-5 радіостанцій. Крім того, на наш погляд, на станції відбулося певне коригування формату, котре позитивно відобразилося на збільшенні слухання,
– каже голова індустріального об'єднання "Радіокомітет" Олександр Барановський.
Опитування проводила компанія GfK з 1 квітня до 16 червня цього року. Участь у ньому взяли 3 тисячі 252 мешканця Києва віком від 12 до 65 років.
До речі, дослідження Київського міжнародного інституту соціології виявило, що більшість українців (56%) вважають себе щасливими. Найбільше щасливих - серед молоді, а з віком відчуття щастя в українців проходить.