Служба об'єднала в собі музику і онлай-радіо, а також новини і відео від музикантів, доступні в соцмережах та на YouTube. Для цього навіть запустили спеціальну радіостанцію — Beats 1. Вона транслюватиме музичні новини, інтерв'ю з виконавцями, авторські програми.
Щодо власне музики, розробники наголошують — на відміну від інших сервісів, які автоматично формують плей-листи на основі вподобань користувача, тут присутні списки, створені експертами вручну.
А ще музику можна слухати онлайн, а також зберігати на пристрій для подальшого прослуховування оффлайн.
Підписка на Apple Music коштуватиме 10 доларів на місяць для одного користувача і $5 доларів — для сім'ї з шістьох людей. Запуск сервісу відбудеться 30 липня одразу в 100 країнах. Цікаво, що Apple планує зробити його доступним не лише на своїх пристроях, а й на Android та Windows.