Євробачення-2017: як організатори заробляють на конкурсі
Наймасштабніший пісенний конкурс – це всього-на-всього бізнес, а не творче змагання.
Тут оцінюється не голос чи пісня, а картинка, і організатори вкладають 80% коштів у те, аби картинка в телевізорі була поза конкуренцією і карколомна, пише у своєму блозі "Бізнес на Євробаченні: чому і як на музичному конкурсі заробляють" український письменник та економіст Володимир Співаковський.
Блогер пояснює, як на Євробаченні заробляють.
Основні доходи вони отримують від квитків – 10%, від внесків учасників – 20%, від продажу телевізійних прав – 30%, а решта – від тоталізатора і телефонних дзвінків,
– коментує Співаковський.
Остання обставина, на його думку, і пояснює, чому інколи перемагають "дивні" і нелогічні представники.
Читайте також: Навколо Євробачення-2017 розгорівся новий скандал: тепер через квитки