Співак The Weeknd відмовився співпрацювати з H&M через расистську рекламу

9 січня 2018, 17:34
Читать новость на русском

Відомий канадський співак ефіопського походження The Weeknd (Ейбел Тесфайе) заявив, що більше не має наміру співпрацювати з шведським ритейлером H&M через їхню расистську рекламу.

Нагадаємо, що виробника H&M звинуватили в расизмі через рекламу дитячої колекції, де на одному з фото темношкірий хлопчик-модель позує в худі з написом "Найкрутіша мавпочка в джунглях". Після хвилі критики в соціальних мережах відома компанія видалила рекламу та вибачилась за інцидент. В H&M пообіцяли працювати над своєю політикою, щоб уникнути подібних проблем у майбутньому.

Читайте також: IKEA вибачилась за рекламу, в якій китайці розгледіли сексизм: відео

Однак виконавцю The Weeknd цього, схоже, вистачило, через що він категорично відмовився співпрацювати з H&M. Про це він написав у Twitter.

"Прокинувся вранці і був шокований та збентежений цією фотографією. Я глибоко ображений і більше ніколи не буду працювати з H&M", – написав він у Twitter.