Маркетологи: Кетрін Міддлтон — ікона моди для британських жінок

11 січня 2012, 10:12
Читать новость на русском

У 2011 році британські жінки витратили більше мільярда фунтів стерлінгів, аби бути схожими на дружину принца Вільяма - Кетрін.

Таку інформацію оприлюднила аналітична компанія "Мінтел". Фахівці підрахували, що в середньому кожна британка витратила 200 фунтів на одяг, прикраси та косметику від фірм, які полюбляє герцогиня Кембриджська. До вподоби жінкам Об’єднаного королівства те, що Кетрін обирає не лише дуже дорогі бренди, а й одяг, куплений у доступних та популярних магазинах.

Удвічі виросли продажі простих елегантних туфель, втричі - прикрас з сапфірами, які носить дружина Вільяма. Значно збільшують прибутки магазинів й продажі фарби для волосся саме того відтінку, який є в Кетрін. Маркетологи торгової мережі “Пікок” впевнені, що саме простота та елегантність в одязі перетворили герцогиню Кембриджську на модну ікону Британії.